CRISISCOMMUNICATIE

Crisiscommunicatie berust op drie principes: informatievoorziening, schadebeperking en betekenis geven. Op deze drie domeinen verlenen wij advies en ondersteuning.

ERVARING:

Op de Beeck & Partners heeft in volgende situaties een ruime en succesvolle ervaring met crisiscommunicatie:

  • bedrijfsongevallen
  • incidenten
  • herstructureringen
  • sociale conflicten
  • product-recalls
  • persoonlijke aanvallen
  • rechtszaken

DIENSTEN:

  • Directe en efficiënte bijstand, training en advies bij crisismomenten
  • Formulering en implementatie van crisiscommunicatie
  • Testen van de bestaande crisiscommunicatie-plannen
  • Een regelmatige opvolging bij crisisgevoelige ondernemingen en organisaties
  • Bijstand op afroep 24u/24u

Wij bieden voor langere tijd support en coaching, tot u uit de gevarenzone bent.

 "Ook preventieve crisiscommunicatie maakt deel uit van een goed communicatiebeleid." (Johan Op de Beeck)

 

Mediatraining

Hoe sta ik de pers te woord? Wat zeg ik, wat zeg ik niet en hoe zeg ik het ? Over dit en nog veel meer bieden wij mediatraining op maat aan. Onze coach is een topexpert: Johan Op de Beeck, gereputeerd tv-journalist en mediakenner.

Leer meer

Persrelaties

Persrelatie is véél meer dan het hebben van een database met journalisten. Wij kennen de pers en onze persoonlijke relaties bevorderen perscontacten. Wij creëren persaandacht die interessant is voor U en voor de journalist. Een win-win situatie dus. 

Leer meer

Presentatietraining

Presentatietraining: uw presentatie of speech overtuigend, krachtig en inspirerend maken.

Leer meer